söndag 14 september 2008

50 sätt att ta din blogg till en högre nivå

Usch man blir matt av att läsa det här: 50 Ways to Take Your Blog to the Next Level Men viktigt om man vill ha en riktigt bra blogg. Själv syndar jag mot det mesta av de här 50 punkterna. Från början skrev jag mest för mig själv, för att komma ihåg vad jag sett och hört, skriva ner korta reflektioner. Men det är klart att jag ville dela med mig av allt detta, en del viktigt en del mindre viktigt och en del kanske helt ovidkommande. Och självklart är det roligt att ha andra läsare eller att få kommentarer. Att slänga ut ord oredigerat och att inte blogga om man inte får betalt som Okuvlig bibliotekarie uppgav att författaren Mårten Sandén sagt, tycker jag är att ha väldigt höga tankar om sig själv och sitt värde.

Via iLibrarian


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar