måndag 18 maj 2009

Du är vad du läser

De otroligt innovativa bibliotekarierna Elin och Siska kommer nu med en ny fantstisk idé: Du är vad du läser.

Klipper här in vad de själv skriver om detta i Elins och Siskas veckotips:

Jag och Siska ska dessutom starta en ny oerhört spännande grej på bloggen – Du är vad du läser. Detta innebär att vi i sann Anna Skipper-anda http://www.facebook.com/l/;http://www.youtube.com/watch?v=EIJtn35owgQ kommer hem till er, kollar in er bokhylla, dissar och hissar era böcker och ger en personlighetsanalys utifrån er boksmak. Vilken oerhört fantastisk idé! Gud, vi är så roliga och smarta! Om du vill veta vem du är, bli offentligt hånad och få träffa oss IRL så maila oss på elinochsiska@gmail.com och anmäl dig.

Nån som vågar?

1 kommentar:

  1. Christina Stenberg12 juni 2009 kl. 19:41

    Hm, vågar gör jag definitivt men undrar om det inte funkar bäst på singlar.Efter mer än trettio års äktenskap är det inte lätt lätt att veta vad som är jag, vad som är maken eller vad som är vi. Undrar också över Elin och Siskas geografiska radie. Sträcker den sig upp till de djupa Bergslagsskogarna? Eller ut i Gästriklands kustband där jag just nu sitter och hackar tänder i sommarhuset efter att ha gjort slut på all ved. Ska man offra Krig och fred innan man läst ut den? Jag menar man såg ju ändå hur det gick i serien.

    SvaraRadera